Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu / servisním středisku.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- jistota odborné diagnostiky problému
- nadstandardní služby autorizovaného servisu
Jak postupovat?
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, přiložte kopii nákupní faktury (slouží jako záruční list) a zašlete na adresu servisního střediska (bezplatný svoz do servisu - je možno využít ve vybraných servisech, viz informace na webu servisu).
Servisní středisko:
Český servis a.s.
Řípská 347/6
627 00 Brno - Slatina
telefon: +420 800 111 155
www / reklamační formulář / RMA: http://www.ceskyservis.cz/objednavka-svozu/
Další informace:
web: http://www.ceskyservis.cz/sluzby/servisni-sluzby/xerox/