Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu / servisním středisku.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- jistota odborné diagnostiky problému
- nadstandardní služby autorizovaného servisu
Jak postupovat?
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, přiložte kopii nákupní faktury (slouží jako záruční list) a zašlete na adresu servisního střediska (bezplatný svoz do servisu - je možno využít ve vybraných servisech, viz informace na webu servisu).
Servisní středisko:
VSP Data a.s.
Průmyslová 1181
39101 Sezimovo Ústí II
telefon: +420 381 489 169
e-mail: hpservis@vspdata.cz
www: http://services.vspdata.cz/hp/case-new/
Servisní středisko:
DILERIS a.s.
Novoveská 95
709 00 Ostrava
telefon: +420 848 133 135
www: http://www.dileris.cz/bezplatny-svoz-zarizeni
Servisní středisko:
Český servis a.s.
Řípská 347/6
627 00 Brno - Slatina
telefon: +420 800 111 155
www / reklamační formulář / RMA: http://www.ceskyservis.cz/objednavka-svozu/
Další informace:
technická podpora HP: +420 810 222 222
web: http://www.hp.cz