Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu / servisním středisku.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- jistota odborné diagnostiky problému
- nadstandardní služby autorizovaného servisu
Jak postupovat?
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, přiložte kopii nákupní faktury (slouží jako záruční list) a zašlete na adresu servisního střediska.
Před odesláním do servisního střediska vyplňte nasledující RMA formulář: http://services.vspdata.cz/caterpillar/case-new/.
Servisní středisko:
VSP DATA a.s.
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
telefon: +420 381 489 800
e-mail: gsmservis@vspdata.cz
Další informace:
web: http://web.vspdata.cz/cs/cat
reklamační formulář / RMA: http://services.vspdata.cz/caterpillar/case-new/