Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu / servisním středisku.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- jistota odborné diagnostiky problému
- nadstandardní služby autorizovaného servisu
Jak postupovat?
Opravu a bezplatný svoz zařízení do servisu lze objednat přes web https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/,
nebo na telefonním čísle 552 302 313. Před telefonátem si připravte označení zboží, výrobní číslo a datum nákup zboží.
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, přiložte kopii nákupní faktury (slouží jako záruční list).
Servisní středisko:
Asus Czech s.r.o.
VMI building
Na Rovince 887
720 00 Ostrava - Hrabová
telefon: +420 552 302 313
Další informace:
technická podpora: +420 552 302 313
reklamační formulář / RMA: https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/
web: http://www.asus.com/cz/