Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu / servisním středisku.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- jistota odborné diagnostiky problému
- nadstandardní služby autorizovaného servisu
Jak postupovat?
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, přiložte kopii nákupní faktury (slouží jako záruční list) a zašlete na adresu servisního střediska.
Před odesláním do servisního střediska vyplňte nasledující RMA formulář: http://www.ddr.cz/reklamace.
Servisní středisko:
VISO TRADE s.r.o.
Pravdova 837
377 01 Jindřichův Hradec II
telefon: 270 001 400
e-mail: info@ddr.cz
Další informace:
technická podpora: +420 270 001 400
reklamační formulář / RMA: http://www.ddr.cz/reklamace
web: http://www.ddr.cz