Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu / servisním středisku.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- jistota odborné diagnostiky problému
- nadstandardní služby autorizovaného servisu
Jak postupovat?
Opravu a bezplatný svoz zařízení do servisu lze objednat přes web http://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE,
nebo na telefonním čísle 531 027 777. Před telefonátem si připravte označení zboží, výrobní číslo a datum nákup zboží.
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, přiložte kopii nákupní faktury (slouží jako záruční list).
Servisní středisko:
Acer Czech Republic
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 100
627 00 Brno-Slatina
telefon: 531 027 777
Další informace:
technická podpora: +420 531 027 777
reklamační formulář / RMA: http://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE
web: http://www.acer.cz