IMMAX cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily NSE001
Cestovní nabíjecí stanice pro elektromobily EV/PHEV – 11 kW | Plug & Play
Chytré, rychlé a pohodlné nabíjení – kdekoli a kdykoli.
S touto výkonnou cestovní nabíjecí stanicí (AC Type 2, 11 kW) s funkcí Plug & Play nabijete svůj elektromobil snadno, rychle a bez starostí – doma, na cestách nebo na parkovišti.
Maximální jednoduchost s Plug & Play
Zapojte, připojte a nabíjejte – bez složité instalace. Díky funkci Plug & Play začne nabíjení automaticky po připojení k vozidlu. Ideální řešení pro každodenní i cestovní použití.
Flexibilita a kompatibilita
Nabíječka je vybavena 5metrovým kabelem s konektorem CEE (červená zástrčka – 3 fáze) a zástrčkou Type 2, která je standardem u většiny evropských elektromobilů.
Součástí balení je také adaptér CEE na běžnou zásuvku Schuko, takže ji snadno připojíte i v domácích podmínkách.
Odložené nabíjení – šetřete chytře
Naplánujte si začátek nabíjení přesně podle svých potřeb.
Tato funkce přináší hned několik výhod:
Úspora nákladů: Nabíjejte v době nižšího tarifu (např. v noci) a ušetřete.
Připravenost: Auto je nabité a připravené k jízdě ve vámi zvolený čas.
Nižší zátěž sítě: Nabíjení mimo špičku podporuje efektivnější využití energie.
Technické parametry
Výkon: až 11 kW (16 A, 380 V, 3 fáze)
Vstupní napětí: 85–380 V AC
Nastavitelný proud: 8 / 10 / 13 / 16 A
Délka kabelu: 5 metrů
Konektory: CEE (3f) + Type 2 + adaptér CEE na Schuko (1f)
LED displej: zobrazuje teplotu, dobu nabíjení a aktuální proud
Bezpečnostní prvky:
Ochrana proti úniku, přepětí, přetížení i přehřátí
RCD Typ A + DC 6 mA (integrovaná ochrana proti zbytkovému proudu)
Samočinné obnovení po poruše
Ochrana proti blesku
Kvalitní konstrukce: vysoká požární odolnost pouzdra (UL94V-0), izolační odpor >1000 M?
Obsah balení
Nabíjecí stanice EV/PHEV AC Type 2 (11 kW)
Adaptér CEE na Schuko (1f)
Uživatelský manuál, plátěný obal
Ideální pro každého elektromobilistu, který hledá mobilitu, spolehlivost a bezpečí při nabíjení.
Modely aut s podporou 11kW nabíjení:
Aiways U5, Nissan Ariya
Audi e-tron 50
Audi e-tron 55
Audi e-tron GT
Audi e-tron S 55
Audi e-tron S Sportback 55
Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback 55
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 Sportback e-tron
BMW i3
BMW i3s
BMW i4, Mercedes EQA
BMW iX3
Citroen e-C4
Citroen e-Space Tourer XS
Citroen e-SpaceTourer M
Citroen e-SpaceTourer XL
CUPRA el-Born
Dacia Spring Electric
DS 3 Crossback E-Tense
Fiat 500e
Fiat 500e Cabrio
Fiat 500e Hatchback
Fisker Karma
Ford C-Max Energi
Ford Focus Electric
Ford Mustang Mach-E ER
Ford Mustang Mach-E SR
Honda e
Honda e Advance
Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ Electric
Hyundai Kona Electric
Chevrolet Spark
Jaguar I-Pace
Kia e-Niro
Kia e-Niro, Peugeot Ion
Kia e-Soul
Lightyear One
Mazda MX-30
Mercedes B Class E-Celi
Mercedes EQC 400 4MATIC
Mercedes EQV 300 Extra-Long
Mercedes EQV 300 Long
Mercedes S500 PHEV
Mercedes Vito E-Cell Van
MG MG5 EV
MG ZS EV
Mini Cooper SE
Mitsubishi Outlander Phev
Mitsubishi-I Miev
Opel Ampera-e
Opel Corsa-e
Opel Mokka-e
Opel Zafira-e Life M
Opel Zafira-e Life S
Peugeot e-2008 SUV
Peugeot e-208
Peugeot e-Traveller Long
Peugeot e-Traveller Standard
Polestar 2
Porsche Panamera S PHEV
Porsche Taycan 4S Plus
Porsche Taycan 4S Seres 3
Porsche Taycan Cross Turismo
Porsche Taycan Turbo
Porsche Taycan Turbo S
Renault Fluence
Renault Kangoo Maxi ZE 33
Renault Twingo Electric
Renault Zoe ZE50
SEAT Mii Electric
Smart EQ forfour
Smart EQ fortwo cabrio
Smart EQ fortwo coupe
Škoda Enyaq iV
Škoda Enyaq iV 80X
Škoda Enyaq iV RS
Škoda Kodiaq iV
Škoda Octavia iV
Škoda Superb iV
Tesla Cybertruck
Tesla Model 3, Renault Zoe ZE40
Tesla Model Opel Zafira-e Life L
Tesla Model Y
Tesla Roadster
Tesla S/X, Chevrolet Volt
Toyota Prius
Vauxhall Ampera
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Up
Volkswagen e-Up!
Volkswagen ID.
Volkswagen ID.3 1st
Volkswagen ID.3 Pro
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pure
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 1st
Volkswagen ID.4 Pro Performance
Volkswagen ID.5
Volvo V60 PHEV
Volvo XC40 P8 AWD
Wolkswagen ID.3 Pro Performance